3 Aralık 2015 Perşembe

YENİ YUDUM KIZARTMA USTASI

Yeni Yudum Kızartma Ustası ile Kızartmalar Altın Devrini Yaşayacak!

Türkiye’nin en büyük sıvı yağ üreticisi Yudum Gıda’dan kızartmanın ustalarına yeni ürün; Yudum Kızartma Ustası.

Türkiye’nin en büyük sıvı yağ üreticisi Yudum Gıda, sahip olduğu yenilikçilik anlayışıyla tüketicilerine yeni ürünler sunmaya devam ediyor. Yudum’un kızartmalar için özel olarak ürettiği yeni ürünü Yudum Kızartma Ustası, ısıya dayanıklı yapısıyla kızartmaların hem çok lezzetli hem de hafif olmasını sağlıyor. Yudum Kızartma Ustası ile kızartmalar daha az yağ çekiyor, börekler ve patatesler çıtır çıtır oluyor, sebzeler kızardığında yumuşamayıp diri kalıyor.

Türkiye genelindeki tüm satış noktalarında tüketicilere sunulan Yudum Kızarma Ustası, göz alıcı altın rengine sahip 1 ve 2 litrelik pet ve 5 litrelik teneke alternatiferiyle raflardaki yerini aldı.


Yudum Gıda hakkında
Savola Grup bünyesinde yer alan Yudum Gıda, Türkiye’nin en büyük sıvıyağ üreticisidir. Şirketin çatısı altında Yudum, Sırma, Cielo ve Brillo markaları yer almaktadır. Sıvıyağ pazarında yıllardır Yudum ve Sırma markaları ile Türkiye’nin en çok tercih edilen sıvı yağlarını üreten Yudum Gıda’nın 18.000 m2 açık alan üzerine kurulu Ayvalık’taki fabrikasının yıllık üretim kapasitesi; mısır yağı ve ayçiçek yağı için 85.000 ton, zeytinyağı için 20.000 ton’dur. Yudum Gıda; ayçiçek, mısır ve zeytinyağı üretimi ile ihracat pazarlarında sektörünün en seçkin ve önemli üreticilerinden sayılmaktadır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder